loading...
آموزش آشپزی ، دستور تهیه غذا، دستور پخت
نام دیگر این اسپاگتی، اسپاگتی قارچ و اسفناج است. در این اسپاگتی هم از اسفناج تازه و هم اسفناج میكس شده استفاده می‌كنیم تا هم از نظر طعم و هم از نظر شكل غذایی منحصربه‌فرد باشد..
 

کرم گارنیه ( تلفظ فرانسوی ) آب رسان 24ساعته ،

سرشار از ویتامین E ، روغن هسته انگور ، املاح دریایی ، امگا3 ، امگا6 و امگا9 می باشد .

با کیفیت بسیار عالی

کرم 24 ساعته "گارنیر" ، جدید ترین "کرم زیبایی" در جهان ، 100% گیاهی و دارای فرمولی انحصاری است

ساخت کشور فرانسه

دارای مجوز بهداشت : ۱۰۶۲۲۱۰۱۲۰۰۷

كرم گارنیر 24 ساعته ، جدید ترین "کرم زیبایی" در جهان ، 100% گياهي و داراي فرمولي انحصاری است که برای اولین بار در ایران توسط شرکت بازرگانی آبلاتکا و سایت آبلاتکا ( تنها نمایندگی محصولات گارنیر اروپا ) توزیع می گردد .

كرم آبرسان گارنیر - گارنیه ( تلفظ فرانسوی ) - مرطوب کننده 24ساعته ، سرشار از ويتامين E، روغن هسته انگور ، املاح دريايي ، امگا3 ، امگا6 و امگا9 مي باشد .

ویتامین E موجود در "کرم گارنیر 24 ساعته" ، از پوست شما در برابر اثرات مضر رادیکال‌های آزاد _ که به طور طبیعی حین فعالیت ‌های روزانه بدن یا در اثر مواجهه با عوامل محیطی مثل اشعه ماورای بنفش ، و یا آلودگی آب و هوا  به وجود می‌آیند _  دفاع می کند .

 برخی فواید ویتامین E موجود در کرم مرطوب کننده گارنیر - گارنیه Garnier ، برای پوست عبارتند از : خاصیت آنتی‌اکسیدانی ، جلوگیری از پیر شدن پوست ، محافظت از غشای سلولی ، خاصیت ضد التهابات پوستی ، محافظت در برابر اشعه‌ ماورای بنفش و خاصیت مرطوب‌ کنندگی .

استفاده از "کرم گارنیر" _ که حاوی ویتامین E است _ قبل از قرار گرفتن زیر نور خورشید( حتی در روزهای ابری ) ، می‌تواند احتمال ایجاد چروک و تومورهای کوچک پوستی را کاهش دهد .

همچنین ویتامین E بکار گرفته شده در "کرم مرطوب کننده" گارنیر ، با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی پوست ، رطوبت پوست را حفظ کرده و از بوجود آمدن هرگونه "لک" ممانعت می کند .

تمامی این خواص در "کرم آبرسان" گارنیر به طور ملموس موجود می باشد .

دارای مجوز بهداشت : ۱۰۶۲۲۱۰۱۲۰۰۷

 

» قیمت: 37,500 تومان
 
 
 
 
 
نام دیگر این اسپاگتی، اسپاگتی قارچ و اسفناج است. در این اسپاگتی هم از اسفناج تازه و هم اسفناج میكس شده استفاده می‌كنیم تا هم از نظر طعم و هم از نظر شكل غذایی منحصربه‌فرد باشد..
 



برترین ها: 

مواد لازم برای 4 نفر:
  •   اسفناج تازه : 20 گرم
  •   اسفناج میکس شده : 20 گرم
  •   فلفل رنگی : 30 گرم
  •   پیاز :10 گرم
  •   روغن زیتون : به مقدار لازم
  •   قارچ : 20 گرم
  •   نمک و فلفل : به مقدار دلخواه
  •   اسپاگتی آبکش شده : 70 گرم
  •   سرکه بالزامیک : به مقدار لازم
  •   پنیر پارمزان : به مقدار لازم
دستور پخت:

نام دیگر این اسپاگتی، اسپاگتی قارچ و اسفناج است. در این اسپاگتی هم از اسفناج تازه و هم اسفناج میكس شده استفاده می‌كنیم تا هم از نظر طعم و هم از نظر شكل  غذایی منحصربه‌فرد باشد. در آغاز فلفل رنگی و پیاز برش خرده را در روغن زیتون تفت داده، سپس قارچ را به مواد اضافه می‌كنیم، پس از حرارت دیدن تركیبات غذایی‌مان، اسفناج تازه و سپس اسفناج میكس‌شده را افزوده و پس از اضافه كردن نمك  و فلفل، اسپاگتی آبكش‌شده را نیز با آن تركیب كرده و قبل از خاموش كردن شعله مقدار مختصری سركه بالزامیك را افزوده و غذا را در بشقاب می‌ریزیم و با پنیر پارمزان میل می‌كنیم.

فوت آشپزی:


دلیل‌استفاده از سرکه بالزامیک در پاستا،ایجاد طعمی جدید و متفاوت در غذای شماست.سرکه بالزامیک به شرط آنکه در مرحله آخر به پاستای شما اضافه شود و زیاد حرارت نبیند،یک نوع ترشی و شوری خاص به غذا می‌بخشد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟